Evde Fizik Tedavi’den Kimler Yararlanabilir

Evde Fizik Tedavi’den Kimler Yararlanabilir? Fizik tedaviye ihtiyacı olan hastaların iyileşme süreçlerini maksimum seviyeye çıkartacak olan evde fizik tedavi hizmetimizden pek çok hasta grubu yararlanabilmektedir.

Evde Fizik Tedavi Hizmetinden Kimler Yararlanabilir?

Evde fizik tedavi hizmetinden yararlanabilecek farklı hasta grupları ise şu şekilde sıralanmaktadır.

• Felçli hastalar
  • Beyin felci ve inme yaşayan kişiler
  • Kaza sonucu kafa içi yarım veya kısmi felç geçiren kişiler,
  • Omurilik yaralanmalarına bağlı olarak hareket kısıtlığı yaşayan kişiler
  • MS ve Parkinson hastaları ve bu hastalıklara bağlı olarak gelişen kas hastalıkları
  • Omuz ve boyun fıtığı ve sinir sıkışması gibi hastalıklara bağlı olarak hareket edemeyen kişiler
  • Topuk dikeni, taban problemleri yaşayan bireyler
  • Sporcu yaralanmalarına bağlı kısıtlı hareket eden kişiler
  • Ameliyat sonrası bağlarda ve kaslarda oluşan sorunlarda
  • Menisküs ve bağ hasarları gibi rahatsızlığı olan kişiler
  • Solunum terapisi alan ve evden dışarı çıkmakta zorlanan kişiler için
  • ALS hastaları
  • Yürüme ve kas zayıflığı olanlar için evde fizik tedavi hizmeti verilmektedir.

Evde Fizik Tedavi Nasıl Yapılır?

Evde fizik tedavi hizmeti sadece fizik tedavi uzmanları tarafından verilmektedir. Uzmanlarımızca, hastanın durumu incelenir ve hastaya özel bir tedavi şekli belirlenir. Duruma göre tedavi seanslara bölünerek başlanılmaktadır.

Evde fizik tedavi hizmetimiz dahilinde her hasta için özel ve ihtiyaca göre değişkenlik gösterecek olan tedavi programları oluşturulmaktadır.

Tedavi süreleri ve düzenlenecek olan seans sayıları her hastada farklılık gösterebilmektedir. Uzmanlarının ve seansları düzenli olarak uygulandığında evde fizik tedavi hizmeti oldukça başarılı sonuçlar vermektedir.

Evde fizik tedavi hizmetine ek olarak bütünleyici tedavi yöntemleri de yine fizik tedavi uzmanları tarafından tercih edilebilmektedir. Manüel terapi, kupa terapi ve bantlama ya da kuru iğneleme gibi pek çok bütünleyici tedavi yöntemleri evde fizik tedavi hizmeti içerisinde kullanılabilmektedir.

Düzenli olarak yapılması gereken egzersizler ve doktorun önerilerine de uyularak evde fizik tedavi ile kısa sürede sağlığınıza kavuşabilirsiniz.

Evde Fizik Tedavi Hizmeti Faydalı Mıdır?

Evde fizik tedavi hizmetinin pek çok faydası bulunmaktadır. Dışarı çıkmakta zorlanan hastaların ev konforunda rahat ve güvenli bir şekilde tedavi olmalarını sağlar.

Evde tedavi ile fiziksel ve zihinsel olarak dışarı çıkma stresinden uzaklaşabilirsiniz.

Ayrıca şiddetli ağrılardan nedeniyle hareket etmekte zorlanan hastalarda; evde fizik tedavi hizmeti alabilir.

Sizlerde firmamız ile iletişime geçerek sizler de hem kendiniz hem de yakınlarınız için evde fizik tedavi hizmetimizi tercih edebilirsiniz.